Manager allegro – w czym cię wyręczy?

Kto z nas nie potrzebuje czasem drobnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności – każda pomocna para rąk, która dobrze wykona konkretne zadanie, to bardzo cenne wsparcie. Wiedzą o tym zwłaszcza ci, którzy na co dzień mierzą się z wykonywaniem i koordynowaniem naprawdę imponujących ilości wielu różnych zadań. Wiedzą to na przykład właściciele e-sklepów, którzy postanowili sami poradzić sobie z internetową obsługą swoich klientów, nadzorowaniem działania firmy i ciągłym rozwijaniem oferty marki. Ale właśnie ci ambitni e-przedsiębiorcy mogą poprosić o parę wirtualnych pomocnych rąk – które wyciągnie na przykład platforma do zarządzania e-sprzedażą, taka jak ErpBox.

Manager allegro, twój cyfrowy pomocnik

Każdy cyfrowy sklep, czyli firma dociera do swoich klientów poprzez internetowe witryny, działa na podobnych zasadach – i potrzebuje podobnego technicznego wsparcia, którego mogą udzielić właśnie platformy do zarządzania elektroniczną sprzedażą. Oferty takich portali są na tyle elastyczne, że każdy e-sprzedawca może je dostosować do własnych potrzeb i zdecydować, jakie konkretne wsparcie trafi do niego z konkretnego, wykupionego modułu. Właśnie dlatego absolutnie każdy wirtualny przedsiębiorca może się spokojnie rozejrzeć w tej ofercie i znaleźć w niej odpowiedzi na swoje problemy.

Jednym z udogodnień, jakie proponuje swoim użytkownikom platforma taka jak ErpBox, jest manager allegro (tutaj przeczytasz więcej: http://erpbox.pl/manager-allegro-ulatwia-zycie-e-sprzedawcom/). To specjalne, wielozadaniowe narzędzie, które pomoże zapomnieć o wykonywaniu wielu ważnych, ale odtwórczych i nawet żmudnych zajęć – bo samo się nimi doskonale zajmie. Da się to zauważyć już wtedy, gdy zacznie wyręczać w uzupełnianiu pól informacyjnych – a to będzie zaledwie początek. Manager allegro poradzi sobie bowiem także z:

  • skonstruowaniem nowej aukcji

  • wybieraniem szablonów dla ogłoszeń

  • edytowaniem opisów produktów

  • dodawaniem zdjęć produktów

  • synchronizacją danych – tych pochodzących ze sklepu na Allegro z tymi, które znajdują się na domowej stronie firmy.

To jednak wciąż nie wszystko, bo ten sprytny asystent pomoże też uporządkować wszystkie dane, pozwoli je dowolnie filtrować, a w konsekwencji także szybko i skutecznie przeglądać. Z jego pomocą można też łatwiej odnaleźć konkretne informacje o wszystkich dokonanych transakcjach – i szybciej przeanalizować te właśnie poszukiwane. Przed e-przedsiębiorcą, który zdecyduje się skorzystać ze wsparcia takiego managera, otworzą się nowe możliwości i szanse: okaże się, że poradzenie sobie z własnym biznesem w trybie online wcale nie jest takie trudne, że nie musi pochłaniać całego wolnego czasu. Manager allegro, który zajmie się obsługą konta na portalu, zaoszczędzi czas, siły i uwagę właściciela sklepu – a cały ten cenny czas będzie można wykorzystać na inne zajęcia, choćby obmyślanie nowych pomysłów czy planów sprzedażowych. Zresztą w pozyskiwaniu i utrzymywaniu wiernych e-klientów ten manager także pomoże, bo sprawne odpowiadanie na zamówienia i powiadamianie zamawiającego o statusie jego zamówienia, to też zadania, z których manager allegro świetnie się wywiązuje.

Opublikowano w Inne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.