Menedżer Allegro – też musisz go mieć!

Czy sprzedajesz produkty na portalu aukcyjnym Allegro i chciałbyś ułatwić sobie pracę, a dodatkowo – zaoszczędzić swój cenny czas? Rozwiązaniem może okazać się ErpBox – innowacyjne narzędzie do szybkiego i sprawnego zarządzania sprzedażą internetową.

Korzystanie z nowoczesnej platformy do automatycznego zarządzania sprzedażą internetową, daje szereg możliwości w rozwoju firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś dopiero początkującym sprzedawcą, czy masz już w tej kwestii spore doświadczenie – to narzędzie będzie pomocne!

Platforma sprzedażowa ErpBox – do czego służy?

ErpBox jest bardzo przydatnym rozwiązaniem technologicznym, gdyż może zaoferować nie tylko oszczędność czasu i dodatkowych środków na rozwój firmy, ale także poprawi jakość zarządzania firmą i zwiększy efektywność sprzedaży. Wszystko to dzięki spersonalizowanym funkcjom takim jak integracja z kurierami (DPD, Poczta Polska, GLS, InPost), integracja z programami księgowymi (Enova, Subiekt), ale także integracji z kanałami sprzedaży (eBay, Allegro, Amazon) oraz wbudowanemu menedżerowi aukcji!

ErpBox a integracja z Allegro

Najbardziej praktyczne i najważniejsze narzędzie, które w swojej ofercie ma platforma ErpBox, jest integracja z serwisem aukcyjnym Allegro. Oprogramowanie ErpBox będzie pomocne nie tylko w przyjmowaniu i obsłudze zamówień klientów, ale zadba też o automatyczne skierowanie do konkretnego zamówienia wybraną przez klienta opcję wysyłki. Każda osoba, która zdecyduje się na integrację w ramach konta ErpBox, uzyska dostęp m.in. menedżera Allegro, przejrzystego filtrowania zamówień, dostępu do wszystkich zamówień w jednym widoku, automatycznych druków listów przewozowych. Wszystkie zamówienia będą estetycznie uporządkowane i widoczne w jednym miejscu. Możliwe będzie również łączenie wielu zamówień klienta w jedno, a także automatyczne powiadamianie klienta o wysłaniu zamówionego produktu.

Menedżer Allegro jest intuicyjnym rozwiązaniem, zintegrowanym z danym kanałem sprzedaży, ułatwiającym pracę każdemu przedsiębiorcy: pomaga zachować płynność sprzedaży i zwiększyć ją. Używanie tego narzędzia znacznie skraca czas potrzebny do wystawienia ogłoszeń jak i zarządzania nimi. Menedżer aukcji bardzo często jest ulepszany i dostosowywany do zasad panujących na Allegro.

Jakie są możliwości menedżera aukcji Allegro?

Wystawianie i edytowanie ogłoszeń, dzięki menedżerowi aukcji Allegro, jest czynnością bardzo prostą i niezwykle intuicyjną. Osoba, która dopiero zaczyna pracę przy użyciu tego narzędzia, sama zorientuje się co, gdzie i w jaki sposób zrobić.

Jedną z pomocnych w skutecznej sprzedaży opcji jest możliwość wypromowania ogłoszenia za pomocą opcji pogrubienia (tekstu?) czy też podświetlenia. Sprawią one, że Twoje ogłoszenie będzie bardziej widoczne i lepiej zareklamuje Twój towar. Przydatną opcją, o której powinien wiedzieć każdy, kto planuje wystawić więcej różnorodnych produktów w swojej ofercie, jest wbudowany zestaw parametrów. Dzięki takiemu gotowemu zestawowi cech produktu do wyboru wystawianie kolejnych ogłoszeń pójdzie nam bardzo zręcznie. Co ważne, poza tą wbudowaną opcją, która pozwoli zaoszczędzić czas, jest możliwość samodzielnego uzupełniania i zapisywania szablonów aukcji. Pozwoli to na uniknięcie monotonii pracy – wpisywanie za każdym razem podobnego tekstu, byłoby nudne i czasochłonne.

Twoją sprzedaż napędzi możliwość wystawiania kilku różnych propozycji tego samego rodzaju towaru. Wystawienie aukcji w formie wielowariantowej sprawi, że allegrowicz wyszukujący dany produkt, zobaczy inne podobne propozycje w Twoim sklepie. Zwiększy to zatem szanse, że zakupi on Twój produkt, a nie u innego sprzedawcy.

Menedżer zadań pozwala na jednoczesne dodawanie lub usuwanie kilku aukcji, udziela dostępu do historii zmian w ogłoszeniu, a także umożliwia przeniesienie oferty produktu który się skończył, do archiwum. W przypadku, kiedy zaopatrzysz się znowu w dany produkt, w łatwy sposób przywrócisz ogłoszenie jako aktywne. Menedżer aukcji Allegro pozwoli Ci na szybką aktualizację stanu magazynowego Twoich produktów, powiadomi o braku towaru a także umożliwi Ci łatwy nadzór nad stanem posiadania – wszystkie informacje o ilości posiadanych przedmiotów na sprzedaż, przedstawione będą w czytelny sposób.

Ułatwienie pracy. Oszczędność czasu. Zwalczenie konkurencji. Sam zdecyduj, czy to na tyle przekonujące opcje, że warto spróbować!

Opublikowano w Inne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.